CRM online

Informacje ogólne
admin
Site Admin
Posty: 5
Rejestracja: pt wrz 08, 2017 3:56 pm

CRM online

Post autor: admin » pn paź 23, 2017 11:52 pm

CRM (Customer Relationship Management) to system wspomagający zarządzanie relacjami z klientami zarówno w obszarze operacyjnym, jak i analitycznym. Celem wdrażania CRM jest znaczące podniesienie poziomu zadowolenia naszego kontrahenta, a tym samym zwiększenie ogólnych przychodów przedsiębiorstwa.

Systemy te nie tylko usprawniają cały proces obsługi klienta, lecz także pomagają pozyskać jego pełne dane, które w przyszłości pozwolą firmie lepiej dopasować się do jego potrzeb. Systemy CRM działają obecnie praktycznie w każdym dziale przedsiębiorstwa, począwszy od marketingu (przykład: korespondencja masowa), poprzez sprzedaż (przykład: planowanie spotkań biznesowych), obsługę klienta (przykład: monitorowanie satysfakcji klientów), a skończywszy na zarządzie (przykład: planowanie zadań). W XXI wieku CRM jest opcją niemal obowiązkową w każdej firmie, niezależnie od jej wielkości czy branży. Narzędzie to pomaga zoptymalizować działanie spółki, a tym samym usprawnić jej rozwój.

Obecnie w internecie znajdziemy wiele zarówno darmowych, jak i płatnych systemów CRM. Trudno stwierdzić, co zasługuje na szczególną uwagę, gdyż wszystko zależne jest od naszych potrzeb.

Obrazek

iGlobal
Od kilku lat Systemy Open Source stanowią jedno z najlepszych, darmowych narzędzi CRM online. Oczywiście istnieje również wersje płatne, które mogą poszczycić się nieco bardziej zaawansowanymi opcjami, aczkolwiek darmowa również utrzymuje poziom i znacznie ułatwia funkcjonowanie firmy. Program iGlobal oparty jest na systemie Yetiforce oraz Vitger i jest on w pełni intuicyjny – czytelny interfejs pozwala szybko i sprawnie wyszukać najpotrzebniejsze informacje. Panel użytkownika może być edytowany wedle naszych potrzeb.

Dodatkowo narzędzie umożliwia powiązanie dowolnych elementów systemu, przykładowo projekt – szanse sprzedażowe. Wybór możliwości prezentowania obiektów dodatkowo pozwala dopasować program do naszych wymogów. Tak jak w przypadku innych CRM możemy planować i rejestrować wydarzenia, a także zestawiać je z dowolnymi elementami np. projektem czy kontrahentem. Mamy możliwość podglądania wydarzeń w dowolnym czasie zarówno w kalendarzu personalnym, jak i współdzielonym. Zaletą Systemu jest możliwość integracji z zewnętrznymi serwisami.

Aplikacja zawiera bazę informacji o kontrahentach, a także możliwość planowania i rejestrowania wszelkiego rodzaju relacji. Narzędzie to zawiera naprawdę wiele możliwości, począwszy od zarządzania szansą sprzedaży i prowadzenia kampanii mailingowych.

Obecnie w internecie znajduje się niezliczona ilość narzędzi CRM. Szukając odpowiedniego, powinniśmy zwracać uwagę na programy dostosowane do wielkości naszej firmy. Z racji tego, że większe CRM są automatycznie bardziej rozbudowane, nie zdadzą one egzaminu w niewielkich spółkach. Trzeba mieć również na uwadze, że abonament uzależniony jest najczęściej nie tylko od branży, lecz także od liczby pracowników i potencjalnej liczby kontrahentów.

CRM ONLINE jest to nowoczesny sposób zarządzania firmą wyłącznie za pośrednictwem przeglądarki internetowej, bez konieczności instalowania oprogramowania na Twoim komputerze. Dzięki skomplikowanym systemom zabezpieczeń, możesz się zalogować do systemu swojej Firmy z każdego miejsca i komputera na świecie. Dotyczy to również Twoich pracowników, dzięki czemu będziecie w stałym kontakcie. Ilość dostępnych funkcji, łatwość w ich odkrywaniu i użytkowaniu, oraz niemal nieskończone możliwości systemu pozwolą zautomatyzować pracę co jest równoznaczne z zdecydowanym podniesieniem wydajności Twojego Przedsiębiorstwa.
System CRM jest adresowany przede wszystkim dla Przedsiębiorców ceniących sobie wygodę łatwego kontaktu, oraz nadzorowania projektów swoich Pracowników. Ogromne możliwości, połączone z bardzo intuicyjnym panelem kierowania, oraz opcje dostosowywania w niemal nieskończonej ilości konfiguracji - powoduje, że każdy Przedsiębiorca chcący rozwinąć swoją Firmę - idealnie się tutaj odnajdzie.
CRM należy traktować nie tylko jako narzędzie, ale jako część strategii i filozofii biznesu, gdzie stały kontakt i zadowolenie klienta jest kluczową wartością dla przedsiębiorstwa. Nie jest to jedynie kolejny system informatyczny, tylko jak określa to wielu praktyków jest przyjętą strategią, filozofią działania przedsiębiorstwa, która ma na celu poprawę kontaktów z klientami, przez co możliwy jest dynamiczniejszy rozwój przedsiębiorstwa i lepsza realizacja wyznaczonego celu – osiągnięcie zysku.

ODPOWIEDZ